آ

  • آموزش شناختی اثربخشی آموزش شناختی بر عملکرد اجرایی و توجه تقسیم شده کودکان مضطرب [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 43-64]

ا

  • ابعاد معنای زندگی سالمندی و معنای زندگی: بررسی میدانی منابع و ابعاد معنا در زنان و مردان سالمند [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]

  • اتیسم مقایسه اثربخشی ”برنامه درمانی اتیسم یکپارچه با خانواده“ با ”برنامه پرنده کوچولو“ بر رضایت زناشویی زوجین دارای کودک اتیستیک [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]

  • اصلاح سوگیری توجه اثربخشی مداخله درمانی اصلاح سوگیری‌های شناختی (CBM) بر ترک سیگار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 1-22]

  • اصلاح سوگیری شناختی اثربخشی مداخله درمانی اصلاح سوگیری‌های شناختی (CBM) بر ترک سیگار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 1-22]

  • افسردگی تأثیر هیپنوتراپی مبتنی بر نیرومندسازی ایگو بر افسردگی اساسی زنان سرپرست خانوار [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 63-78]

  • الگوهای ارتباط خانوادگی آزمون مدل عِلّی الگوهای ارتباط خانوادگی، فراشناخت و ویژگی‌های شخصیتی با گرایش به تفکرانتقادی با میانجی‌گری باورهای معرفت شناختی در دانش‌آموزان پسر پایه‌های مختلف تحصیلی دبیرستانی شهر اهواز [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]

  • انعطاف‌پذیری شناختی اثربخشی درمان فراتشخیصی بر انعطاف‌پذیری شناختی، تنظیم هیجان و عامل hb در بیماران دیابتی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 81-100]

  • انگیزش شغلی پیش‌بینی تلاش شغلی و رفتارهای شهروندی سازمانی از طریق ابعاد انگیزش شغلی [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 111-126]

  • ایگو تأثیر هیپنوتراپی مبتنی بر نیرومندسازی ایگو بر افسردگی اساسی زنان سرپرست خانوار [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 63-78]

ب

  • بازی‌درمانی مقایسه اثربخشی روش بازی‌درمانی با گل‌درمانی در درمان نقص‌توجه کودکان دبستانی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 65-80]

  • باورهای معرفت شناختی آزمون مدل عِلّی الگوهای ارتباط خانوادگی، فراشناخت و ویژگی‌های شخصیتی با گرایش به تفکرانتقادی با میانجی‌گری باورهای معرفت شناختی در دانش‌آموزان پسر پایه‌های مختلف تحصیلی دبیرستانی شهر اهواز [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]

  • برنامه پرنده کوچولو مقایسه اثربخشی ”برنامه درمانی اتیسم یکپارچه با خانواده“ با ”برنامه پرنده کوچولو“ بر رضایت زناشویی زوجین دارای کودک اتیستیک [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]

  • برنامه درمانی اتیسم یکپارچه با خانواده مقایسه اثربخشی ”برنامه درمانی اتیسم یکپارچه با خانواده“ با ”برنامه پرنده کوچولو“ بر رضایت زناشویی زوجین دارای کودک اتیستیک [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]

  • بزهکار اثربخشی آموزش مهارت‌های مقابله‌ای بر تنظیم هیجانی در نوجوانان بزهکار [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 97-110]

  • بهزیستی روانی نقش خلاقیت، ذهن آگاهی و عملکرد تحصیلی بر بهزیستی روانی با میانجی مشکلات روان شناختی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 101-116]

پ

  • پیشرفت تحصیلی رابطه سرمایه‌های تحولی و پیشرفت تحصیلی: با نقش میانجی سرمایه روان‌شناختی [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 127-150]

ت

  • ترک سیگار اثربخشی مداخله درمانی اصلاح سوگیری‌های شناختی (CBM) بر ترک سیگار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 1-22]

  • تعهد هویت کمال‌گرایی مثبت و منفی و عملکرد تحصیلی: اثرات واسطه‌ای سبک هویت و تعهد هویت [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 117-136]

  • تکلیف گرایش-اجتناب اثربخشی مداخله درمانی اصلاح سوگیری‌های شناختی (CBM) بر ترک سیگار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 1-22]

  • تلاش شغلی پیش‌بینی تلاش شغلی و رفتارهای شهروندی سازمانی از طریق ابعاد انگیزش شغلی [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 111-126]

  • تنظیم هجان اثربخشی درمان فراتشخیصی بر انعطاف‌پذیری شناختی، تنظیم هیجان و عامل hb در بیماران دیابتی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 81-100]

  • تنظیم‌هیجانی اثربخشی آموزش مهارت‌های مقابله‌ای بر تنظیم هیجانی در نوجوانان بزهکار [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 97-110]

  • توجه تقسیم‌ شده اثربخشی آموزش شناختی بر عملکرد اجرایی و توجه تقسیم شده کودکان مضطرب [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 43-64]

ج

  • جو ایمنی طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای مهم خودتنظیمی در محیط کار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 23-42]

خ

  • خشنودی شغلی رابطه طردشدگی در محیط کار با عملکرد شغلی، رفتار شهروندی سازمانی و قصد ترک شغل؛ نقش میانجی‌گر خشنودی شغلی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 137-160]

  • خلاقیت نقش خلاقیت، ذهن آگاهی و عملکرد تحصیلی بر بهزیستی روانی با میانجی مشکلات روان شناختی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 101-116]

  • خودتنظیمی طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای مهم خودتنظیمی در محیط کار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 23-42]

د

  • دیابت نوع دو اثربخشی درمان فراتشخیصی بر انعطاف‌پذیری شناختی، تنظیم هیجان و عامل hb در بیماران دیابتی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 81-100]

ذ

  • ذهن آگاهی نقش خلاقیت، ذهن آگاهی و عملکرد تحصیلی بر بهزیستی روانی با میانجی مشکلات روان شناختی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 101-116]

ر

  • راهبردهای مطالعه رابطه علّی بین صفات شخصیتی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری راهبردهای مطالعه در دانشجویان [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]

  • رضایت زناشویی مقایسه اثربخشی ”برنامه درمانی اتیسم یکپارچه با خانواده“ با ”برنامه پرنده کوچولو“ بر رضایت زناشویی زوجین دارای کودک اتیستیک [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]

  • رضایت شغلی طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای مهم خودتنظیمی در محیط کار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 23-42]

  • رفتار شهروندی سازمانی رابطه طردشدگی در محیط کار با عملکرد شغلی، رفتار شهروندی سازمانی و قصد ترک شغل؛ نقش میانجی‌گر خشنودی شغلی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 137-160]

  • رفتارهای شهروندی پیش‌بینی تلاش شغلی و رفتارهای شهروندی سازمانی از طریق ابعاد انگیزش شغلی [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 111-126]

س

  • سازمان بهزیستی پیش‌بینی تلاش شغلی و رفتارهای شهروندی سازمانی از طریق ابعاد انگیزش شغلی [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 111-126]

  • سالمند سالمندی و معنای زندگی: بررسی میدانی منابع و ابعاد معنا در زنان و مردان سالمند [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]

  • سبک هویت کمال‌گرایی مثبت و منفی و عملکرد تحصیلی: اثرات واسطه‌ای سبک هویت و تعهد هویت [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 117-136]

  • سرمایه تحولی رابطه سرمایه‌های تحولی و پیشرفت تحصیلی: با نقش میانجی سرمایه روان‌شناختی [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 127-150]

  • سرمایه روان‌شناختی رابطه سرمایه‌های تحولی و پیشرفت تحصیلی: با نقش میانجی سرمایه روان‌شناختی [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 127-150]

ص

  • صفات شخصیتی رابطه علّی بین صفات شخصیتی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری راهبردهای مطالعه در دانشجویان [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]

ط

  • طردشدگی در محیط کار رابطه طردشدگی در محیط کار با عملکرد شغلی، رفتار شهروندی سازمانی و قصد ترک شغل؛ نقش میانجی‌گر خشنودی شغلی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 137-160]

ع

  • عامل hb اثربخشی درمان فراتشخیصی بر انعطاف‌پذیری شناختی، تنظیم هیجان و عامل hb در بیماران دیابتی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 81-100]

  • عملکرد اجرایی اثربخشی آموزش شناختی بر عملکرد اجرایی و توجه تقسیم شده کودکان مضطرب [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 43-64]

  • عملکرد ایمن طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای مهم خودتنظیمی در محیط کار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 23-42]

  • عملکرد تحصیلی رابطه علّی بین صفات شخصیتی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری راهبردهای مطالعه در دانشجویان [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]

  • عملکرد تحصیلی نقش خلاقیت، ذهن آگاهی و عملکرد تحصیلی بر بهزیستی روانی با میانجی مشکلات روان شناختی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 101-116]

  • عملکرد تحصیلی کمال‌گرایی مثبت و منفی و عملکرد تحصیلی: اثرات واسطه‌ای سبک هویت و تعهد هویت [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 117-136]

  • عملکرد شغلی رابطه طردشدگی در محیط کار با عملکرد شغلی، رفتار شهروندی سازمانی و قصد ترک شغل؛ نقش میانجی‌گر خشنودی شغلی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 137-160]

ف

  • فراتشخیص اثربخشی درمان فراتشخیصی بر انعطاف‌پذیری شناختی، تنظیم هیجان و عامل hb در بیماران دیابتی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 81-100]

  • فراشناخت آزمون مدل عِلّی الگوهای ارتباط خانوادگی، فراشناخت و ویژگی‌های شخصیتی با گرایش به تفکرانتقادی با میانجی‌گری باورهای معرفت شناختی در دانش‌آموزان پسر پایه‌های مختلف تحصیلی دبیرستانی شهر اهواز [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]

ق

  • قصد ترک شغل رابطه طردشدگی در محیط کار با عملکرد شغلی، رفتار شهروندی سازمانی و قصد ترک شغل؛ نقش میانجی‌گر خشنودی شغلی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 137-160]

ک

  • کمال‌گرایی کمال‌گرایی مثبت و منفی و عملکرد تحصیلی: اثرات واسطه‌ای سبک هویت و تعهد هویت [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 117-136]

گ

  • گرایش به تفکرانتقادی آزمون مدل عِلّی الگوهای ارتباط خانوادگی، فراشناخت و ویژگی‌های شخصیتی با گرایش به تفکرانتقادی با میانجی‌گری باورهای معرفت شناختی در دانش‌آموزان پسر پایه‌های مختلف تحصیلی دبیرستانی شهر اهواز [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]

  • گل‌درمانی مقایسه اثربخشی روش بازی‌درمانی با گل‌درمانی در درمان نقص‌توجه کودکان دبستانی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 65-80]

م

  • مشکلات روان‌شناختی نقش خلاقیت، ذهن آگاهی و عملکرد تحصیلی بر بهزیستی روانی با میانجی مشکلات روان شناختی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 101-116]

  • منابع معنای زندگی سالمندی و معنای زندگی: بررسی میدانی منابع و ابعاد معنا در زنان و مردان سالمند [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]

  • مهارت‌های مقابله‌ای اثربخشی آموزش مهارت‌های مقابله‌ای بر تنظیم هیجانی در نوجوانان بزهکار [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 97-110]

ن

  • نقص‌توجه مقایسه اثربخشی روش بازی‌درمانی با گل‌درمانی در درمان نقص‌توجه کودکان دبستانی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 65-80]

  • نوجوانان اثربخشی آموزش مهارت‌های مقابله‌ای بر تنظیم هیجانی در نوجوانان بزهکار [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 97-110]

و

  • وجدانی بودن طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای مهم خودتنظیمی در محیط کار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 23-42]

  • ویژگی‌های شخصیتی آزمون مدل عِلّی الگوهای ارتباط خانوادگی، فراشناخت و ویژگی‌های شخصیتی با گرایش به تفکرانتقادی با میانجی‌گری باورهای معرفت شناختی در دانش‌آموزان پسر پایه‌های مختلف تحصیلی دبیرستانی شهر اهواز [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]

ه

  • هیپنوتراپی تأثیر هیپنوتراپی مبتنی بر نیرومندسازی ایگو بر افسردگی اساسی زنان سرپرست خانوار [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 63-78]